TEATTERIIN ON TURVALLISTA TULLA
Noudatamme viranomaisten ajantasaisia ohjeita ja päivitämme toimintamallejamme ja
tämän sivun tietoja ajankohtaisen tilannetiedon mukaan.
Toivotamme Teidät lämpimästi tervetulleiksi tapahtumiimme!
Asiakkaidemme ja henkilökuntamme hyvinvointi on meille ensiarvoisen tärkeää. Teemme kaikkemme, että tapahtumiemme turvallisuus ja hygienia ovat erityisen hyvin hoidettu. Tällä hetkellä kiinnitämme näihin asioihin erityisen suurta huomiota. Olemme käyneet Sosterin paikallisten infektioasiantuntijoiden kanssa läpi koko turvallisuusohjeistuksen, katsomon ja yleisöreitit. Alle olemme koonneet keskeisimpiä asioita toimenpiteistämme, ja ohjeita vierailuun yhteisen turvallisuuden takaamiseksi.
Ethän tule sairaana teatteriin
Haluamme turvata kanssaihmisten terveyden vierailun aikana – ethän siis saavu meille, jos sinulla on lieviäkin flunssan oireita.
Lippujen ostaminen
Ensisijaisesti suosittelemme lippujen ostamista ennakkoon kotisivuiltamme tai lippu.fi -verkkokaupasta. Asioidessanne myyntipalvelussa tai ovilipunmyynnissä suosittelemme korttimaksua käteisen sijaan.
Saavuthan ajoissa
Turvatoimista johtuen saapuminen ja liikkuminen teatterissamme voi olla tavallista hitaampaa. Varaathan siksi saapumiseen, lippuasiointiin ja poistumiseen riittävästi aikaa.
Hengityssuojain ja suojakäsineet
Toivomme ja suosittelemme asiakkaidemme käyttävän tapahtumissamme hengityssuojainta.
Ovilipunmyynnistämme saat tarvittaessa hengityssuojaimen.
Muista turvaväli
Muistutamme suositellun turvavälin pitämisestä tiloissamme. Huomioimalla turvavälit voit omalta osaltasi edesauttaa pitämään huolta sekä omasta että muiden terveydestä.
Huolehdithan käsihygieniasta
Pidämme erityisen hyvää huolta käsihygieniasta, johon kannustamme myös asiakkaitamme. Olemme varmistaneet saippuan, käsidesin ja käsipyyhkeiden riittävyyden kaikissa tiloissamme. Yskiessä nenän ja suun alue peitetään kyynärtaipeella tai kertakäyttöisellä nenäliinalla.
Hygienia- ja turvallisuustoimenpiteitä tapahtuman aikana
Noudatamme viranomaisten ohjeita ja suosituksia sekä yrityksen sisäisiä hygieniaohjeita COVID-19 -tilanteeseen liittyen.
- Olemme tehostaneet siivous- ja hygieniakäytäntöjä tiloissamme. Puhdistamme tehostetusti erityisesti kosketuspintoja kuten ovenkahvat, pöytien pinnat, maksupäätteet ja hissipainikkeet
- Ravitsemistilassa asiakasmäärät ovat viranomaisohjeiden mukaiset
- Koko henkilökuntamme on saanut turvallisuusperehdytyksen työhönsä. Toimimme toimintaohjeiden mukaan kaikissa poikkeustilanteissa
- Kannustamme henkilökuntaamme jäämään kotiin pienimmänkin sairausoireen ilmentyessä
- Puhdistamme tehostetusti kosketuspintoja myös ravintolatiloissa.
Pidetään huolta toisistamme ja huolehditaan viranomaisten ohjeistuksista hyvän hygienian ja turvallisuuden turvaamiseksi. Tehdään yhdessä tapahtumasta turvallinen meille kaikille!
Kuinka toimia, jos esitys on peruttu
Jos esitys perutaan, voi asiakas tällöin vaihtaa lipun saman näytöksen toiseen esitykseen, Savonlinnan Teatterin lahjakorttiin tai saa maksamansa rahat takaisin. Lipun vaihto onnistuu vain teatterin myyntipalvelusta kolmen kuukauden sisällä peruuntuneesta esityksestä. Toimitusmaksua ei palauteta lippupalautuksen yhteydessä tai lippua vaihdettaessa. Teatteri ei vastaa muista peruutuksen tai force majeure -tapausten asiakkaalle aiheuttamista kustannuksista. Teatteri pidättää itsellään oikeuden hintojen ja ohjelmiston muutoksiin.
Toivomme yhteydenottoja pääsääntöisesti sähköpostitse osoitteeseen myynti@savonlinnanteatteri.fi. Jos teillä ei ole käytössä sähköpostia, voitte myös soittaa meille numeroon 044 510 3440.
Yhteystiedot
Myyntipalvelu on avoinna ma-pe klo 12.00–16.00.
044 510 3440, myynti@savonlinnanteatteri.fi
Kauppatori 4, 57130 Savonlinna
Koronaan ja teatterin toimintaan liittyvät tiedustelut:
Jouni Rissanen
Teatterinjohtaja
Savonlinnan Teatteri
0505281324
jouni.rissanen@savonlinnanteatteri.fi
Koronavirusepidemiaan liittyviä linkkejä.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos »
Sosteri »
Valtioneuvosto/tiedotteet »
Avi/Itä-Suomi »